Verhoog met
ons ook jullie
conversie

Ervaar de impact van loyalty,
blijf in control. Wij helpen.

Het verdwijnen van third-party klantdata – geleverd door andere partijen – stelt retailers en brands voor uitdagingen. Want hoe vanaf nu te werken aan personalisatie en relevante klantervaringen? Het antwoord zit ‘m in first-party data, opgehaald via de eigen site, en meer dan ooit in zero-party data: bewust door de consument met jullie gedeeld en juist daarom zo waardevol.

Conversie
door loyalty.

Wie bouwt aan first- en zero-party data krijgt en houdt zelf de regie. Of anders gezegd: wie de klant écht wil leren kennen krijgt er vertrouwen voor terug. Maak daarom werk van customer loyalty en digital engagement en maak kennis met onze loyaliteitsprogramma’s. We richten ze voor jullie in en leggen zo het fundament voor keer op keer een hoge conversie. Hoe die loyalty conversie optimalisatie vervolgens uitpakt?

Deze klanten weten er alles van:

Onze cases

Blokker

Nederlandse keten van ruim 400 winkels voor huishoudelijke artikelen.

Langlopend loyaliteitsprogramma

De klant kan sparen voor een Blokje Blokker, dat geldt als certificaat voor een Blokker-aandeel. Een integratie met rewards-app Bits of Stock draagt hieraan bij.

  • Omnichannel en volledig geïntegreerd in Blokkers landschap, waaronder een realtime koppeling met het kassasysteem, de web check-out en klantenregistratie.
  • Multi-tier sparen, exclusieve promoties en activaties zoals
    gamification en leveranciersacties. Folder, webshop en kassabon beschikbaar in de app.
  • Marketing automation via push.
  • Blokker gebruikt de Boxplosive whitelabel-app, die voor het bedrijf volledig is aangepast aan de eigen look & feel.

Etos

Nederlandse drogisterijketen met meer dan 550 winkels.

Langlopend loyaliteitsprogramma

Het loyaliteitsprogramma omvat extra spaarversnellers op specifieke producten. Ook heeft het programma zowel een fysieke als digitale pas.

  • Doorlopend sparen voor korting of een donatie. Of doorsparen voor een cadeau tijdens de zogenaamde ‘Etos extra weken’.
  • Omnichannel en volledig geïntegreerd in Etos’ landschap, waaronder een realtime koppeling met het kassasysteem, de web check-out en klantenregistratie.
  • Persoonlijke promoties, folder en webshop beschikbaar via de app.
  • Etos gebruikt de Boxplosive whitelabel-app, die voor het bedrijf volledig is aangepast aan de eigen look & feel.

Jan Linders

Een supermarktketen in het zuiden van Nederland met zo’n 65 winkels

Structureel loyaliteitsprogramma

Het loyaliteitsprogramma van Jan Linders wordt structureel via verschillende kanalen geactiveerd. Verschillende klantgroepen ontvangen wekelijks gesegmenteerde content. Een relevante en persoonlijke ervaring.

  • Volledig geïntegreerd in het Jan Linders-landschap, waaronder een koppeling met het kassasysteem.
  • Een Liefhebbers-pas waarmee je bij iedere transactie punten spaart voor gratis producten, extra aanbiedingen en korting op leuke spaaritems en acties.
  • Leuke verrassingen, zoals winacties
  • De beste weekacties van het zuiden, deels direct zichtbaar in de app.
  • Iedere week de lekkerste recepten, inclusief afbeeldingen en foto’s.
  • Jan Linders maakt gebruik van de Boxplosive whitelabel-app en -website, die voor Jan Linders volledig is aangepast aan de eigen look & feel en is geïntegreerd binnen de overkoepelende website.

Neem
contact op

Haal met ons alles uit jullie loyaliteitsprogramma en breng conversie naar een hoger niveau. Jullie stap naar impact met customer loyalty: we vertellen je graag meer.