Verhoog met
ons ook jullie
conversie

Ervaar de impact van loyalty,
blijf in control. Wij helpen.

Het verdwijnen van third-party klantdata – geleverd door andere partijen – stelt retailers en brands voor uitdagingen. Want hoe vanaf nu te werken aan personalisatie en relevante klantervaringen? Het antwoord zit ‘m in first-party data, opgehaald via de eigen site, en meer dan ooit in zero-party data: bewust door de consument met jullie gedeeld en juist daarom zo waardevol.

Conversie
door loyalty.

Wie bouwt aan first- en zero-party data krijgt en houdt zelf de regie. Of anders gezegd: wie de klant écht wil leren kennen krijgt er vertrouwen voor terug. Maak daarom werk van customer loyalty en digital engagement en maak kennis met onze loyaliteitsprogramma’s. We richten ze voor jullie in en leggen zo het fundament voor keer op keer een hoge conversie. Hoe die loyalty conversie optimalisatie vervolgens uitpakt?

Deze klanten weten er alles van:

Onze cases

Blokker

Nederlandse keten van ruim 400 winkels voor huishoudelijke artikelen.

Langlopend loyaliteitsprogramma

De klant kan sparen voor een Blokje Blokker, dat geldt als certificaat voor een Blokker-aandeel. Een integratie met rewards-app Bits of Stock draagt hieraan bij.

  • Omnichannel en volledig geïntegreerd in Blokkers landschap, waaronder een realtime koppeling met het kassasysteem, de web check-out en klantenregistratie.
  • Multi-tier sparen, exclusieve promoties en activaties zoals
    gamification en leveranciersacties. Folder, webshop en kassabon beschikbaar in de app.
  • Marketing automation via push.
  • Blokker gebruikt de Boxplosive whitelabel-app, die voor het bedrijf volledig is aangepast aan de eigen look & feel.

Etos

Nederlandse drogisterijketen met meer dan 550 winkels.

Langlopend loyaliteitsprogramma

Het loyaliteitsprogramma omvat extra spaarversnellers op specifieke producten. Ook heeft het programma zowel een fysieke als digitale pas.

  • Doorlopend sparen voor korting of een donatie. Of doorsparen voor een cadeau tijdens de zogenaamde ‘Etos extra weken’.
  • Omnichannel en volledig geïntegreerd in Etos’ landschap, waaronder een realtime koppeling met het kassasysteem, de web check-out en klantenregistratie.
  • Persoonlijke promoties, folder en webshop beschikbaar via de app.
  • Etos gebruikt de Boxplosive whitelabel-app, die voor het bedrijf volledig is aangepast aan de eigen look & feel.

Konzum

Met ruim 700 winkels de grootste supermarktketen van Kroatië.

Campagne

Klanten konden kiezen voor fysieke of digitale zegels. Wie via de tijdelijke campagne-app koos voor digitaal sparen, profiteerde van extra snel sparen via exclusieve spaarversnellers op specifieke producten.

  • Digitale ondersteuning van een kortlopend spaarprogramma tijdens de campagneperiode. Marketing automation via push.
  • Volledig geïntegreerd in het Konzum-landschap, waaronder een realtime koppeling met het kassasysteem en klantenregistratie.
  • Ondersteund met allerlei in-app campagne-nieuwtjes, spaarversnellers en introducties van nieuwe beloningen.
  • Konzum gebruikte voor deze campagne de Boxplosive whitelabel-app, die voor het bedrijf volledig is aangepast aan de eigen look & feel.

Ritchies

Met ruim 70 winkels de grootste onafhankelijke supermarktketen van Australië.

Langlopend loyaliteitsprogramma

Het loyaliteitsprogramma heeft meerdere spaarprogramma’s. Zo ook het ‘community benefits program’, waarmee klanten bij elke aankoop direct kunnen doneren aan een door henzelf vooraf gekozen goed doel.

  • Volledig geïntegreerd in het Ritchies-landschap, waaronder een realtime koppeling met het kassasysteem.
  • Allerlei win-acties door het jaar heen, spaarkaarten voor extra korting rond feestdagen.
  • Nieuwsartikelen, inclusief tekst, afbeeldingen en foto’s.
  • Folder beschikbaar via app, naast sparen ook exclusieve promoties.
  • Ritchies gebruikt de Boxplosive whitelabel-app en -website, die voor het bedrijf volledig zijn aangepast aan de eigen look & feel.

Neem
contact op

Haal met ons alles uit jullie loyaliteitsprogramma en breng conversie naar een hoger niveau. Jullie stap naar impact met customer loyalty: we vertellen je graag meer.