Connect, convert, engage.
Zullen we de customer journey
écht laten werken?
Klanten willen ervaren dat jullie er voor ze zijn. Dat jullie ze begrijpen, met services en producten die naadloos aansluiten bij hun behoeften. Weef die betrokkenheid daarom door de hele customer journey heen, maak het klanten zo gemakkelijk mogelijk en bied ze een relevante ervaring op elk moment. De kracht van merkbeleving groeit, het potentieel van promoties, herhaalaankopen en productbeoordelingen wordt groter en groter. En terwijl dat alles gebeurt, groeit het inzicht – en daarmee de kennis om de klantreis verder te versterken.
Werk met ons aan een sterk merk
Een customer journey die zichzelf voortdurend verbetert: samen maken we impact. Samen versterken we de beleving van jullie merk, samen verdiepen we de interactie met de klant. Hoe meer we dat doen, hoe groter het effect.
En dat alles met een veelzijdige aanpak, gebouwd op drie krachtige pijlers:
1. Connect
Vergroot met een afgewogen en volledige omnichannel-strategie de waarde van elk touchpoint door de gehele customer journey. Kom in contact met de juiste doelgroep, op zowel nationaal, regionaal als lokaal niveau. Verrijk de interactie met de klant, ongeacht waar die zich bevindt. Of die nu scrolt op social media, op weg naar huis is of een fysieke winkel bezoekt: met targeting op het juiste moment – dus een gepersonaliseerd aanbod voor iedere consument – wordt de merkbeleving consistenter en vollediger dan ooit.
Lokale marktbewerking
We maken impact met innovatieve advertentiemogelijkheden. Denk aan lokale marktbewerking om zo beter in te spelen op plaatselijke marktbehoeften, bijvoorbeeld in combinatie met een lokaal sportevenement, festival, sportclub of vereniging. Laat jezelf er zien als sponsor, en verleid mensen via e-couponing tot een bezoek aan een lokale winkel. Het is sympathiek en versterkt de binding.
2. Convert
Profiteer van een intelligent, uniek en vernieuwend mechanisme voor promoties. Verkopen worden 100% meetbaar en promoties zijn uniek en eenmalig te verzilveren. Innovatieve advertentiemogelijkheden, zowel online als offline, helpen views en clicks om te zetten naar meetbare verkopen. Ook krijgt de consument een directe actiekorting of gratis product in plaats van een vergoeding achteraf. Zo vertalen conversies zich in realtime resultaat, met daarbij het laatste inzicht op elk moment.
3. Engage
Verrijk de customer journey met follow-up campagnes, krijg via mini-surveys inzicht in behoeften en productbeoordelingen en beloon klanten vervolgens met promoties, bedoeld voor herhaalaankopen. De basis daarvoor begint bij betrokkenheid. Verkregen via first-party data, waarvoor gamification een ideale basis biedt. Een kras-en-win-actie, spelvormen zoals een rad van fortuin of dobbelspel: vertaal ze naar jullie activatieprogramma en jullie merk wordt fun. Waardoor jullie naamsbekendheid groeit, en daarmee ook het engagement. We stemmen de spelvormen af op de campagne, inclusief de juiste huisstijl en tone-of-voice. Ook kunnen we ze inzetten voor het verrijken van klantprofielen.
Neem
contact op
Maak vandaag nog werk van een customer journey die waarde toevoegt op elk moment. Van promoties naar engagement: dit is de basis voor jullie merk. En daarover vertellen we je graag meer.